Roparun

Gisteren heeft het Team Een Beetje Lief de Roparun van Parijs naar Rotterdam met succes afgesloten.

Dit team bestaat voor een groot deel bestaat uit onze selectiespelers. Inititief voor de deelname kwam van Mees Janssen, een van de leden van ons eerste badmintonteam, als eerbetoon aan zijn anderhalf jaar geleden overleden moeder

Wat is het toch fantastisch dat dan zo veel spelers dat met hem hebben mogelijk gemaakt. Diep respect voor deze saamhorigheid die maar weer laat zien, dat vriendschap en inlevingsvermogen bij Velo net zo belangrijk zijn als talent voor badmintonnen.

Wat hebben ze het zwaar gehad deze warme dagen. Maar het afzien heeft succes gehad.

Wij van Velo Badminton zijn onwijs trots op deze kanjers.

Wil je de instagramreels terug zien, kijk dan op https://www.instagram.com/roparun/reel/DYsWQMyDVxa/